Судова справа

Як користуватися сервісом?

Сервіс «Судова справа» надає можливість замовити вирішення вашої справи в судовому порядку.

Замовлення продукту за цим сервісом має вигляд форми, в якій потрібно обрати певні опції та зазначити конкретні відомості, які будуть нами застосовані для розробки індивідуального продукту за вашим замовленням.

Форма ділиться на розділи за змістом і складає 6 розділів:

  1. Розділ «Підсудність»

Загальна юридична практика розгляду судових справ, особливо між суб’єктами господарювання, вже давно використовує так званий “заочний” судовий розгляд за відсутності сторін безпосередньо в судових засіданнях (окрім кримінальних справ).

Тобто застосування цього сервісу не потребує особистої участі в судовому розгляді справи замовника ані представниками нашої Юридичної компанії, ані представниками замовника.

Судові справи згідно з цим сервісом підрозділяються за категоріями підсудності справ на цивільні, господарські й адміністративні.

pidsudnist

Обрання підсудності в сервісі замовлення

Цивільні справи розглядаються в судах загальної юрисдикції, тобто в звичайному районному (міському) суді, за позовами між громадянами та між громадянами і юридичними особами з приводів, що не відносяться до підприємницької діяльності.

Господарські справи розглядаються в спеціалізованому господарському суді. Господарські суди розглядають лише справи між господарюючими суб’єктами (підприємствами, фізичними особами-підприємцями). Кожен господарський суд розташовується в обласному центрі. Отже на одну область – по одному господарському суду.

Адміністративні справи з позовів до державних органів та установ, їх посадових осіб розглядаються окружними адміністративними судами. Їх розташування аналогічне господарським судам.

Тобто в цьому розділі вам потрібно обрати підсудність вашої справи.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Сторони справи»

storony

Вигляд розділу «Сторони справи»

Розділ складається з двох полів, в яких потрібно зазначити сторін вашої судової справи.:

  • «Вкажіть свою позицію в справі» – в цьому полі потрібно обрати свою позицію в справі: позивач або відповідач.

pozyvach

Обрання своєї позиції в справі

  • «Інша сторона справи» – вкажіть ПІБ іншої сторони вашої справи, якщо це фізична особа, або назву, якщо це юридична особа.

another

Поле для зазначення інформації про іншу сторону судової справи

     3. Розділ «Обставини справи»

obstavyny

Вигляд розділу «Обставини справи»

Розділ призначено для зазначення предмету та підстав позову, заперечень проти позову, документи обґрунтування та складається з трьох полів:

  • «Спір виник з договірних відносин?» – оберіть, чи спір в вашій справі виник з договірних відносин? Це впливає на доступність деяких опцій цього продукту;
  • «Предмет та підстави позову» – зазначте, з приводу чого виник спір, факти, які необхідно встановити для вирішення спору (предмет позову), та фактичні обставини, за яких виник спір (підстави позову). Наприклад, спір виник з приводу невиконання такою-то особою певних зобов’язань за таким-то договором. А саме…;
  • «Копії документів» – додайте файли копій документів, які підтверджують обставини, на які ви посилаєтесь (договори, правовстановлюючі, розрахункові документи, тощо).

Сервіс також має додаткові опції продукту на вибір замовника, які не є обов’язковими. Заголовок додаткових опцій продукту навмисно виділено оранжевим кольором:

    4. Додаткова опція «Термінове замовлення»

terminovist

Додаткова опція термінового виконання замовлення

Загальний строк виконання замовлень відповідно до Правил надання юридичних послуг складає три робочих дня.

Позовна заява або заперечення проти позову потрібні були ще вчора? Виберіть цю опцію, щоб замовити термінове складання потрібного документу протягом ДОБИ з моменту отримання коштів після оплати вартості цього продукту.

     5. Додаткова опція «Зміна підсудності»

zmina

Додаткова опція зміни підсудності справи

Цю опцію може бути використано лише у спорах, що витікають з договірних відносин. Тому, якщо в розділі «Обставини справи» в полі «Спір виник з договірних відносин?» ви виберете опцію «ні», додаткову опцію «Зміна підсудності» буде приховано.

Загальне правило вирішення спорів в суді з приводу порушень договорів передбачає розгляд справ за місцем знаходження відповідача. А якщо це місце на іншому боці країни, і відповідач всіх там «знає»?… Ми змінюємо суд можливого розгляду справи на зручний для замовника.

Це цілком законно і в більшості судових справ, коли відповідач знаходиться, наприклад, в іншій області, – цілком доцільно. Справу буде розглянуто в суді за вашим місцезнаходженням. Відповідач навряд чи прийматиме участь у справі. Оскарження судового рішення також потребуватиме звернення до суду вищої інстанції за вашим місцезнаходженням. Отже шанси виграти таку справу у відповідача суттєво зменшуються.

     6. Додаткова опція «Супровід та підтримка»

suprovid

Додаткова опція супроводу справи юристами

Обрання цієї опції передбачає загальну підтримку справи нашими юристами під час її розгляду в суді: правовий контроль справи, аналіз документів, що надходять із суду та від інших сторін в справі, моніторінг електронного реєстру судових рішень для своєчасного виявлення рішень суду в справі (частенько суди, особливо загальної юрисдикції, не обтяжують себе зайвими клопотами з надіслання сторонам завчасно судової кореспонденції у справі), забезпечення електронного документообігу між судом та замовником, розширене консультування телефоном, тощо.