Заява (Клопотання/Запит/Лист)

Як користуватись сервісом?

Цей сервіс дозволяє замовити розробку одного з потрібних документів.

Сервіс оформлено у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – юридичний документ, складений спеціально для вас, під потреби вашої справи та з вашими умовами.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту.

Форма містить чотири розділи:

  1. Розділ «Вид документа»

vyddokumentu

Розділ для вибору потрібного документу

Сервіс дозволяє обрати замовлення складання одного з наступних документів:

Заяву – може бути затребуваною для подання, наприклад, в межах існуючої судової справи щодо, скажімо, відкладення розгляду справи, або розгляду справи за відсутності сторони, тощо.

Клопотання, як правило, є процесуальним документом, який подається до суду в межах існуючої судової справи щодо, наприклад, долучення до справи доказів, виклику свідків, зупинення провадження в справі тощо.

Запит являє собою форму листа, за допомогою якого здійснюється, здебільшого, витребування публічної інформації в рамках Закону України “Про інформацію“.

Лист – письмовий документ, який використовується для повідомлення певної особи щодо деяких-обставин або для вимоги від неї певних дій, тощо.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Реквізити документа»

rekvizyty

Зазначення даних, які вказуються в «шапці» документа

Цей розділ призначено для зазначення відомостей про відправника, адресата документа, їх адреси та інших контактних даних. Складається з двох полів:

  • «Від кого документ» – вкажіть ПІБ або назву особи, від імені якої повинен бути складений документ, а також її адресу та контактні дані (телефон та/або email);
  • «Адресат» – Вкажіть ПІБ або назву особи, на адресу якої складається документ, а також її адресу та контактні дані (телефон та/або email).

3. Розділ «Зміст документа»

zmist

Зазначення змісту документу

Розділ потребує зазначення мети, змісту потрібного документа, додання документів, на підставі яких повинно бути складено замовлений документ. Також складається з двох полів:

  • «Мета та короткий опис документу» – зазначте, з якою метою складається документ, підстави звернення. Викладіть стисло обставини, з яких виникла необхідність в складанні документа;
  • «Копії документів» – додайте файли копій документів, які підтверджують обставини, що Ви на них посилаєтесь, як на підстави звернення з відповідним документом (позов, ухвала/рішення/вирок суду, рішення/постанова державного органу, посадової особи, правовстановлюючі, розрахункові документи, тощо).

Додаткова опція «Термінове замовлення»

terminov

Додаткова опція термінового виконання замовлення

Загальний строк виконання замовлень відповідно до Правил надання юридичних послуг складає три робочих дня.

Заява чи клопотання потрібні були ще вчора? Оберіть цю опцію, щоб замовити термінове складання потрібного документу протягом ДОБИ з моменту отримання коштів після оплати вартості цього продукту.