Часті питання - натисніть для отримання відповіді:

Заява (Клопотання/Запит/Лист)

Як користуватись сервісом?

Цей сервіс дозволяє замовити розробку одного з потрібних документів.

Сервіс оформлено у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – юридичний документ, складений спеціально для вас, під потреби вашої справи та з вашими умовами.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту.

Форма містить чотири розділи:

  1. Розділ «Вид документа»

vyddokumentu

Розділ для вибору потрібного документу

Сервіс дозволяє обрати замовлення складання одного з наступних документів:

Заяву – може бути затребуваною для подання, наприклад, в межах існуючої судової справи щодо, скажімо, відкладення розгляду справи, або розгляду справи за відсутності сторони, тощо.

Клопотання, як правило, є процесуальним документом, який подається до суду в межах існуючої судової справи щодо, наприклад, долучення до справи доказів, виклику свідків, зупинення провадження в справі тощо.

Запит являє собою форму листа, за допомогою якого здійснюється, здебільшого, витребування публічної інформації в рамках Закону України “Про інформацію“.

Лист – письмовий документ, який використовується для повідомлення певної особи щодо деяких-обставин або для вимоги від неї певних дій, тощо.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Реквізити документа»

rekvizyty

Зазначення даних, які вказуються в «шапці» документа

Цей розділ призначено для зазначення відомостей про відправника, адресата документа, їх адреси та інших контактних даних. Складається з двох полів:

  • «Від кого документ» – вкажіть ПІБ або назву особи, від імені якої повинен бути складений документ, а також її адресу та контактні дані (телефон та/або email);
  • «Адресат» – Вкажіть ПІБ або назву особи, на адресу якої складається документ, а також її адресу та контактні дані (телефон та/або email).

3. Розділ «Зміст документа»

zmist

Зазначення змісту документу

Розділ потребує зазначення мети, змісту потрібного документа, додання документів, на підставі яких повинно бути складено замовлений документ. Також складається з двох полів:

  • «Мета та короткий опис документу» – зазначте, з якою метою складається документ, підстави звернення. Викладіть стисло обставини, з яких виникла необхідність в складанні документа;
  • «Копії документів» – додайте файли копій документів, які підтверджують обставини, що Ви на них посилаєтесь, як на підстави звернення з відповідним документом (позов, ухвала/рішення/вирок суду, рішення/постанова державного органу, посадової особи, правовстановлюючі, розрахункові документи, тощо).

Додаткова опція «Термінове замовлення»

terminov

Додаткова опція термінового виконання замовлення

Загальний строк виконання замовлень відповідно до Правил надання юридичних послуг складає три робочих дня.

Заява чи клопотання потрібні були ще вчора? Оберіть цю опцію, щоб замовити термінове складання потрібного документу протягом ДОБИ з моменту отримання коштів після оплати вартості цього продукту.

Оскарження судового рішення

Як користуватись сервісом?

Замовлення продукту за цим сервісом має вигляд форми, в якій потрібно обрати певні опції та зазначити конкретні відомості, які будуть використані нашими юристами для розробки індивідуального продукту за вашим замовленням.

Форма ділиться на розділи за змістом і складає 6 розділів:

  1. Розділ «Підсудність»

Застосування цього сервісу не потребує особистої участі в судовому розгляді справи замовника ані представників нашої Юридичної компанії, ані представників замовника.

Судові справи згідно з цим сервісом підрозділяються за категоріями підсудності справ на цивільні, господарські й адміністративні.

pidsudnist

Обрання підсудності в сервісі замовлення

Цивільні справи розглядаються в судах загальної юрисдикції, тобто в звичайному районному (міському) суді, за позовами між громадянами та між громадянами і юридичними особами.

Господарські справи розглядаються в спеціалізованому господарському суді. Господарські суди розглядають лише справи між господарюючими суб’єктами (підприємствами, фізичними особами-підприємцями). Кожен господарський суд розташовується в обласному центрі. Отже на одну область – по одному господарському суду.

Адміністративні справи з позовів до державних органів та установ, їх посадових осіб розглядаються окружними адміністративними судами. Їх розташування аналогічне господарським судам.

Тобто в цьому розділі вам потрібно обрати підсудність вашої справи.

     2. Розділ «Інстанція оскарження»

В цьому розділі здійснюється обрання інстанції оскарження.

instanciya

Вигляд розділу «Інстанція оскарження»

Майте на увазі: касаційне оскарження здійснюється лише після проходження апеляційної інстанції. Інакше касаційна інстанція відмовить у розгляді Вашої справи саме з цього приводу.

Апеляційна інстанція оскарження передбачає подання апеляційної скарги на рішення (постанову) або ухвалу суду першої інстанції за будь-якої підсудності до суду апеляційної інстанції. Незалежно від підсудності суди апеляційної інстанції знаходяться в обласних центрах кожної області України. По одному на кожну область.

Касаційна інстанція оскарження передбачає подання касаційної скарги на рішення та деякі ухвали суду першої інстанції після їх перегляду в апеляційному порядку, рішення і ухвали або постанови апеляційного суду, ухвалені за результатами апеляційного розгляду. Суди касаційної інстанції знаходяться в м. Києві, по одному на кожну категорію підсудності.

Перегляд судових рішень Верховним судом України (ВСУ) – передбачає подання заяви про перегляд судових рішень після їх перегляду в касаційному порядку.

     3. Розділ «Документ оскарження»

document

Обрання потрібного документу для оскарження

Розділ дозволяє обрати форму документу для інстанцій оскарження: апеляційна та касаційна. При виборі в попередньому розділі інстанції оскарження ВСУ (Верховний суд України) це розділ буде приховано. Оскільки законодавством не передбачено можливість подання заперечень до цієї інстанції оскарження.

Скаргу може бути подано сторонами справи, прокурором, третіми особами, особами, які не брали участь у справі, якщо суд вирішив питання про їх права та обов’язки.

Заперечення застосовується особою, яка не подає скаргу та не ініціює відповідну процедуру оскарження рішення суду, але бажає подати до суду інстанції оскарження заперечення проти скарги, вже поданої іншим учасником судового процесу (тільки для інстанцій оскарження: апеляційна та касаційна).

     4. Розділ «Обставини справи»

obstav

Вигляд розділу «Обставини справи»

Розділ призначено для зазначення опису справи, мети та підстав оскарження, додання копій рішень судів, що оскаржуються, та складається з двох полів:

  • «Опис справи» – зазначте короткий опис справи, мету та підстави оскарження;
  • «Копії документів» – додайте файли копій судових рішень, ухвал або постанов, які оскаржуються, а також документів, на які ви посилаєтесь в обґрунтування своїх доводів.

     5. Додаткова опція «Термінове замовлення»

termin

Додаткова опція термінового виконання замовлення

Загальний строк виконання замовлень відповідно до Правил надання юридичних послуг складає три робочих дня.

Скарга або заперечення проти скарги потрібні були ще вчора? Оберіть цю опцію, щоб замовити термінове складання потрібного документу протягом ДОБИ з моменту отримання коштів після оплати вартості цього продукту.

     6. Додаткова опція «Супровід та підтримка»

suprovid

Додаткова опція супроводу справи юристами

Загальна підтримка справи під час її розгляду в суді інстанції оскарження: правовий контроль справи, аналіз документів, що надходять із суду та від інших сторін в справі, моніторінг електронного реєстру судових рішень для своєчасного виявлення рішень суду в справі, забезпечення електронного документообігу між судом та Замовником, розширене консультування телефоном, тощо.

Судова справа

Як користуватися сервісом?

Сервіс «Судова справа» надає можливість замовити вирішення вашої справи в судовому порядку.

Замовлення продукту за цим сервісом має вигляд форми, в якій потрібно обрати певні опції та зазначити конкретні відомості, які будуть нами застосовані для розробки індивідуального продукту за вашим замовленням.

Форма ділиться на розділи за змістом і складає 6 розділів:

  1. Розділ «Підсудність»

Загальна юридична практика розгляду судових справ, особливо між суб’єктами господарювання, вже давно використовує так званий “заочний” судовий розгляд за відсутності сторін безпосередньо в судових засіданнях (окрім кримінальних справ).

Тобто застосування цього сервісу не потребує особистої участі в судовому розгляді справи замовника ані представниками нашої Юридичної компанії, ані представниками замовника.

Судові справи згідно з цим сервісом підрозділяються за категоріями підсудності справ на цивільні, господарські й адміністративні.

pidsudnist

Обрання підсудності в сервісі замовлення

Цивільні справи розглядаються в судах загальної юрисдикції, тобто в звичайному районному (міському) суді, за позовами між громадянами та між громадянами і юридичними особами з приводів, що не відносяться до підприємницької діяльності.

Господарські справи розглядаються в спеціалізованому господарському суді. Господарські суди розглядають лише справи між господарюючими суб’єктами (підприємствами, фізичними особами-підприємцями). Кожен господарський суд розташовується в обласному центрі. Отже на одну область – по одному господарському суду.

Адміністративні справи з позовів до державних органів та установ, їх посадових осіб розглядаються окружними адміністративними судами. Їх розташування аналогічне господарським судам.

Тобто в цьому розділі вам потрібно обрати підсудність вашої справи.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Сторони справи»

storony

Вигляд розділу «Сторони справи»

Розділ складається з двох полів, в яких потрібно зазначити сторін вашої судової справи.:

  • «Вкажіть свою позицію в справі» – в цьому полі потрібно обрати свою позицію в справі: позивач або відповідач.

pozyvach

Обрання своєї позиції в справі

  • «Інша сторона справи» – вкажіть ПІБ іншої сторони вашої справи, якщо це фізична особа, або назву, якщо це юридична особа.

another

Поле для зазначення інформації про іншу сторону судової справи

     3. Розділ «Обставини справи»

obstavyny

Вигляд розділу «Обставини справи»

Розділ призначено для зазначення предмету та підстав позову, заперечень проти позову, документи обґрунтування та складається з трьох полів:

  • «Спір виник з договірних відносин?» – оберіть, чи спір в вашій справі виник з договірних відносин? Це впливає на доступність деяких опцій цього продукту;
  • «Предмет та підстави позову» – зазначте, з приводу чого виник спір, факти, які необхідно встановити для вирішення спору (предмет позову), та фактичні обставини, за яких виник спір (підстави позову). Наприклад, спір виник з приводу невиконання такою-то особою певних зобов’язань за таким-то договором. А саме…;
  • «Копії документів» – додайте файли копій документів, які підтверджують обставини, на які ви посилаєтесь (договори, правовстановлюючі, розрахункові документи, тощо).

Сервіс також має додаткові опції продукту на вибір замовника, які не є обов’язковими. Заголовок додаткових опцій продукту навмисно виділено оранжевим кольором:

    4. Додаткова опція «Термінове замовлення»

terminovist

Додаткова опція термінового виконання замовлення

Загальний строк виконання замовлень відповідно до Правил надання юридичних послуг складає три робочих дня.

Позовна заява або заперечення проти позову потрібні були ще вчора? Виберіть цю опцію, щоб замовити термінове складання потрібного документу протягом ДОБИ з моменту отримання коштів після оплати вартості цього продукту.

     5. Додаткова опція «Зміна підсудності»

zmina

Додаткова опція зміни підсудності справи

Цю опцію може бути використано лише у спорах, що витікають з договірних відносин. Тому, якщо в розділі «Обставини справи» в полі «Спір виник з договірних відносин?» ви виберете опцію «ні», додаткову опцію «Зміна підсудності» буде приховано.

Загальне правило вирішення спорів в суді з приводу порушень договорів передбачає розгляд справ за місцем знаходження відповідача. А якщо це місце на іншому боці країни, і відповідач всіх там «знає»?… Ми змінюємо суд можливого розгляду справи на зручний для замовника.

Це цілком законно і в більшості судових справ, коли відповідач знаходиться, наприклад, в іншій області, – цілком доцільно. Справу буде розглянуто в суді за вашим місцезнаходженням. Відповідач навряд чи прийматиме участь у справі. Оскарження судового рішення також потребуватиме звернення до суду вищої інстанції за вашим місцезнаходженням. Отже шанси виграти таку справу у відповідача суттєво зменшуються.

     6. Додаткова опція «Супровід та підтримка»

suprovid

Додаткова опція супроводу справи юристами

Обрання цієї опції передбачає загальну підтримку справи нашими юристами під час її розгляду в суді: правовий контроль справи, аналіз документів, що надходять із суду та від інших сторін в справі, моніторінг електронного реєстру судових рішень для своєчасного виявлення рішень суду в справі (частенько суди, особливо загальної юрисдикції, не обтяжують себе зайвими клопотами з надіслання сторонам завчасно судової кореспонденції у справі), забезпечення електронного документообігу між судом та замовником, розширене консультування телефоном, тощо.

 

Досудове врегулювання спору

Як користуватись сервісом?

Цей сервіс дозволяє замовити розробку стратегії за процедурою досудового врегулювання спору та складання необхідних юридичних документів для забезпечення юридичної переваги в спорі, доказів вини боржника в порушенні договору, виправлення помилок договорів, тощо.

Сервіс оформлено у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – юридичні документи, складені спеціально для вас, під потреби вашої справи та з вашими умовами.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту.

Форма містить два розділи:

  1. Розділ «Сфера застосування»

zastosuv

Обрання сфери застосування договору

Тут ви вибираєте відносини, в яких плануєте застосовувати готовий продукт. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування, ціна розробки продукту варіюється. Вартість розробки продукту для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Документи в господарській і цивільній сферах відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо юридичні документи в господарській сфері застосовуються для підприємницької та відповідно господарської діяльності та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то в цивільній сфері такі документи призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування юридичних продуктів більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Обставини спору»

obstav

Вигляд розділу «Обставини спору»

Розділ складається з двох полів, за допомогою яких потрібно зазначити обставини спору, додати підтверджувальну документацію.

Поле «Опис обставин спору»: зазначте, з приводу чого виник спір, вкажіть документацію, що підтверджує зазначені обставини.

Поле «Додати копії»: додайте копії договору, додатків до нього, первісної бухгалтерської, іншої пов’язаної підтверджувальної документації.

Гарантування виконання договорів

Як користуватись сервісом?

Цей сервіс дозволяє замовити комплексно одразу дві юридичні процедури: забезпечення виконання зобов’язання за основним договором та звернення стягнення на майно боржника.

Замовлення оформлено, звичайно, у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – комплекс письмових документів, складених спеціально для вас, під ваші потреби та з вашими умовами.

Ця форма майже не відрізняється від аналогічних форм в сервісах «Застава рухомого майна», «Притримання майна боржника» та  «Позасудове стягнення заборгованості», за виключенням незначних відмінностей.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту.

Форма містить три розділи:

  1. Розділ «Сфера застосування»

zastosuv

Обрання сфери застосування договору

Тут ви вибираєте відносини, в яких плануєте застосовувати готовий продукт. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування, ціна розробки продукту варіюється. Вартість розробки продукту для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Документи в господарській і цивільній сферах відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо юридичні документи в господарській сфері застосовуються для підприємницької та відповідно господарської діяльності та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то в цивільній сфері такі документи призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування юридичних продуктів більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

2. Розділ «Основний договір»

osndog

Розділ «Основний договір»

В цьому розділі форми потрібно описати основний договір, суть його порушення та додати копії підтверджувальних документів. Він складається з двох полів: «Опис основного договору» та «Копії документів».

В полі «Опис основного договору» необхідно описати сам основний договір, суми боргу, строк виконання боржником зобов’язання, ризики невиконання договору, тощо.

А в полі «Копії документів» додайте копії основного договору, та додатків до нього, розрахунок суми заборгованості, інші підтверджувальні документи.

     3. Розділ «Майно для арешту»

maino

Вигляд розділу «Майно для арешту»

Розділ також складається з двох полів.

В полі «Перелік майна для арешту (обтяження)» потрібно зазначити перелік майна для реєстрації обтяження (арешту) на нього та його ідентифікуючі характеристики та ознаки.

Поле «Перелік майна файлом» дозволяє додати у вигляді файлу перелік майна для арешту (обтяження) із зазначенням його ідентифікаційних номерів, а також ідентифікуючих характеристик та ознак.

Позасудове стягнення заборгованості

 

Як користуватись сервісом?

Цей сервіс дозволяє замовити юридичну процедуру ініціації звернення стягнення на майно боржника у відносинах застави та притримання.

Замовлення оформлено, звичайно, у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – комплекс письмових документів, складених спеціально для вас, під ваші потреби та з вашими умовами.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту «Позасудове стягнення заборгованості».

Форма містить три розділи:

  1. Розділ «Сфера застосування»

zastosuv

Обрання сфери застосування договору

Тут ви вибираєте відносини, в яких плануєте застосовувати готовий продукт. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування, ціна розробки продукту варіюється. Вартість розробки продукту для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Документи в господарській і цивільній сферах відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо юридичні документи в господарській сфері застосовуються для підприємницької та відповідно господарської діяльності та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то в цивільній сфері такі документи призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування юридичних продуктів більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Основний договір»

osn

Розділ «Основний договір»

В цьому розділі форми потрібно описати основний договір, суть його порушення та додати копії підтверджувальних документів. Він складається з двох полів: «Опишіть Вашу справу» та «Копії документів».

В полі «Опишіть Вашу справу» необхідно описати сам основний договір та суть його порушення.

А в полі «Копії документів» додайте копії основного договору, підтверджувальні документи, розрахункові документи та іншу пов’язану документацію.

     3. Розділ «Заарештоване майно»

arest

Розділ «Заарештоване майно»

Розділ потребує зазначення виду обтяження, переліку обтяженого майна та додання копій обтяжень майна. Складається з двох полів:

  • Перелік заарештованого майна: зазначте вид обтяження (застава або притримання), застосованого до Вашого основного договору, перелік обтяженого майна, а також номери та дати витягів з державного реєстру. Також можна додати окремим файлом в полі нижче, якщо перелік майна та кількість витягів більше одного;
  • Копії документів: додайте копії забезпечувального договору та/або обтяження, перелік обтяженого майна боржника та витяги з реєстру про обтяження рухомого майна.

 

 

 

Притримання майна боржника

Як користуватись сервісом?

Наш сервіс призначено для замовлення забезпечення кредиторові правомірності фактичного володіння  майном боржника. Замовлення оформлено, як і майже всі сервіси на нашому сайті, у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – комплекс письмових документів, складених спеціально для вас, під ваші потреби та з вашими умовами.

Розглянемо детальніше цю форму замовлення продукту «Притримання майна боржника».

Форма містить три розділи:

  1. Розділ «Сфера застосування»

zastosuv

Обрання сфери застосування договору

Цей розділ дозволяє вам обрати відносини, в яких ви плануєте застосовувати продукт, розробку якого замовляєте. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування, ціна розробки продукту варіюється. Вартість розробки продукту для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Документи в господарській і цивільній сферах відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо юридичні документи в господарській сфері застосовуються для підприємницької та відповідно господарської діяльності та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то в цивільній сфері такі документи призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування юридичних продуктів більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказка у формі замовлення

     2. Розділ «Основний договір»

osn

Розділ «Основний договір»

Цей розділ форми потребує зазначення основного договору, суті його порушення та додання копій підтверджувальних документів. Він складається з двох полів: «Опишіть Вашу справу» та «Копії документів».

Відповідно в полі «Опишіть Вашу справу» вам необхідно здійснити безпосередній опис основного договору та суті його порушення, як правової підстави арешту (притримання) майна боржника.

А в полі «Копії документів» додайте копії основного договору, підтверджувальні документи, розрахункові документи та іншу пов’язану документацію.

     3. Розділ «Майно для арешту»

maino

Поля форми для зазначення майна, що підлягає арешту

В цому розділі у полі «Перелік майна для арешту (притримання)» зазначте перелік майна для реєстрації обтяження (арешту) на нього та його ідентифікуючі характеристики.

Майте на увазі! Зазначати потрібно майно, яким ви правомірно володієте, наприклад, на підставі договору оренди, постачання, тощо. Зазначайте ідентифікаційні ознаки, реєстраційні номери майна. Зазначайте також вартість майна. Також можна додати окремим файлом нижче, якщо Ви замовляєте притримання більше однієї одиниці майна боржника. В такому разі загальна вартість майна не повинна істотно перевищувати суму заборгованості за основним договором разом з неустойкою, процентами, інфляційними втратами.

Копії всіх означених вище в цьому розділі документів додавайте у відповідному полі – «Копії документів».

Застава рухомого майна

Як користуватись сервісом?

Iнcтрукція з користування сервісом:

 Так, сервіс «Заства рухомого майна» представлений, як і більшість сервісів на нашому сайті, у вигляді форми для заповнення певних відомостей та/або завантаження електронних копій документів.Перший розділ форми замовлення передбачає обрання сфери взаємовідносин для застосування договору застави рухомого майна. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

sPhereВибір сфери застосування договору

В залежності від обраної сфери застосування ціна розробки договору варіюється.

Вартість розробки договору для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Господарські і цивільні договори відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо господарські договори застосовуються в підприємницькій та відповідно господарській сфері та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то цивільні договори призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.Тобто комерційна потреба застосування договору більш дорожча.

Для того, щоб договір застави рухомого майна набув юридичної сили, його достатньо укласти. Але, щоб юридична сила такого договору мала значення для сторонніх осіб, потрібна його державна реєстрація.Відомо, що договір обов’язковий для виконання для його сторін.

Для третіх осіб договір застави рухомого майна набуває обов’язкової юридичної сили лише після його державної реєстрації.

registrОпція вибору, чи здійснювати державну реєстрацію застави?

Така реєстрація відбувається шляхом внесення відомостей в Державний реєстр обтяжень рухомого майна. Якщо ви обираєте цю опцію під час замовлення, реєстрація вашого договору застави надасть йому юридичної сили перед усіма кредиторами боржника, а ваше обтяження матиме пріоритет, внаслідок чого розпорядження заставленим майном буде можливе лише з вашої згоди.

Останній розділ форми замовлення – це «Умови договору».condРозділ форми замовлення «Умови договору»

Тут вам потрібно зазначити умови застави рухомого майна боржника, додати копії основного договору та інших пов’язаних документів.

Серед умов договору застави потрібно вказати істотні умови: предмет застави (індивідуальні характеристики рухомого майна, вартість), умови зберігання, строк дії договору застави, тощо.

Додайте копії основного договору, додатків до нього, майно під заставу (ідентифікуючі дані та/або реєстраційні номери), тощо.

Основним договором є договір, на забезпечення виконання якого укладається договір застави рухомого майна.

Договір завдатку/поруки

Як користуватись сервісом?

Наш сервіс призначено для замовлення розроблення договорів завдатку або поруки у вигляді форми, в якій потрібно вибрати певні опції та ввести необхідні відомості, в результаті чого нашими юристами буде розроблений індивідуальній продукт – письмовий договір, складений спеціально для вас, під ваш основний договір та з вашими умовами.

Детальніше про форму замовлення договору завдатку або поруки. Форма містить три розділи:

  1. Розділ «Сфера застосування»

zastosuv

Обрання сфери застосування договору

Цей розділ дозволяє вам обрати відносини, в яких ви плануєте застосовувати договір, розробку якого замовляєте. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування, ціна розробки договору варіюється. Вартість розробки договору для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Господарські і цивільні договори відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо господарські договори застосовуються в підприємницькій та відповідно господарській сфері та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то цивільні договори призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування договору більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказки у формі замовлення

     2. Вид договору

species

Форма обрання виду потрібного забезпечувального договору

В цьому розділі вам необхідно вибрати вид потрібного договору.

     3. Умови договору

umovy

Розділ “Умови договору”

Розділ складається з двох полів: «Опис, істотні умови» та «Додайте копії».

Тут вам потрібно зазначити умови забезпечення виконання основного договору, додати копію основного договору та інших пов’язаних документів.

Так, в полі «Опис, істотні умови» вкажіть істотні умови забезпечувального договору: предмет, умови забезпечення, строк дії забезпечувального договору, тощо.

А в полі «Додайте копії» необхідно завантажити на наш сервіс електронні копії вашого основного договору, додатків до нього, іншої пов’язаної документації.

Після заповнення форми замовлення вам необхідно натиснути кнопку «Додати в кошик». Подальші дії щодо придбання цього продукту нічим не відрізняються від будь-якого інтернет-магазину.

Розроблення договору

Як користуватись сервісом?

Сервіс «Розроблення договору»

Цей сервіс на нашому сайті призначено для замовлення розроблення договору та являє собою форму, в якій потрібно обрати певні опції та зазначити необхідні відомості, результатом чого є розроблений нашими юристами індивідуальній продукт – письмовий договір, складений спеціально для вас, за вашими потребами та вимогами.

Отож давайте розглянемо детальніше цю форму замовлення та визначимо всі особливості замовлення договору аби відкинути всі можливі і неможливі непорозуміння чи недомовленості.

Форма складається з 10 розділів згідно логіки розроблення договору та його структури.

  1. Розділ «Сфера застосування»

sphere

Вибір сфери застосування договору

Цей розділ дозволяє вам обрати відносини, в яких ви плануєте застосовувати договір, розробку якого замовляєте. На вибір пропонується два варіанти: цивільні або господарські правовідносини.

В залежності від обраної сфери застосування ціна розробки договору варіюється. Вартість розробки договору для цивільних правовідносин дешевше, ніж для господарських.

Це пов’язано із сутністю та природними відмінностями таких відносин.

Господарські і цивільні договори відрізняються друг від друга сферою застосування і метою укладання. Якщо господарські договори застосовуються в підприємницькій та відповідно господарській сфері та, як правило, з метою отримання прибутку чи забезпечення діяльності господарюючого суб’єкта, то цивільні договори призначені для застосування в більш широкій сфері правовідносин, а також за колом осіб (можуть застосовуватись будь-ким, а не тільки підприємцями), і за метою та сферою застосування.

Тобто комерційна потреба застосування договору більш дорожча.

Зверніть увагу! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказки у формі замовлення

     2. Тип договору

type

Вибір типу договору

В залежності від запланованої кількості разів використання договору останній ділиться на типовий або разовий.

Разовий договір – простий договір для укладання одного правочину, наприклад, розписки.

Типовий договір – призначено для укладання безлічі однотипних угод з контрагентами на ваших умовах, коли контрагент не має можливості змінювати зміст договору. Оформлюється у вигляді бланку. Тому під час замовлення не заповнюйте поля «Сторона 2», «Реквизити сторони 2», та ті поля, заповнення яких здійснюється індивідуально для кожної угоди.

Зазвичай, типові договори застосовуються в господарській діяльності.

     3. Вид договору

vyd

Вибір виду договору

Цей розділ дозволяє вам вибрати вид потрібного договору. Якщо серед перелічених видів відсутній потрібний вам, оберіть в цьому переліку «інший». Відкриється додаткове поле, в якому ви зможете зазначити назву потрібного договору.

vyd2

Додаткове поле при виборі в переліку «інший»

     4. Сторони договору

sides

Поля для зазначення сторін договору

В цьому розділі, в залежності від того, який тип договору ви обрали (разовий або типовий), є одне або два поля для заповнення. Це поля «Сторона 1» та «Сторона 2».

Поле «Сторона 1» призначено для зазначення замовника договору. Потрібно вказати прізвище, ім’я та по-батькові (для фізичної особи) або найменування та ПІБ керівника (для юридичної особи).

В полі «Сторона 2» зазначається інша сторона договору. Потрібно зазначити прізвище, ім’я та по-батькові (для фізичної особи) або найменування та ПІБ керівника (для юридичної особи).

Зверніть увагу! Якщо ви обрали типовий тип договору двома розділами раніше, поле «Сторона 2» не з’явиться. А в готовому договорі це поле буде порожнім для самостійного заповнення замовником в однорідних угодах.

sides2

Вигляд розділу «Сторони договору» в разі обрання типового договору

     5. Предмет договору

subject

Поля для зазначення предмету договору

В цьому розділі форми потрібно обрати і зазначити предмет договору.

Предмет договору – це те, з приводу чого укладається договір, а у сторін виникають права та обов’язки.

З метою надання замовнику продукту «Розроблення договору» можливості вибору, що саме він бажає зазначити в якості предмету договору, в контексті запланованого його використання з огляду попередніх розділів, ми запровадили два варіанти користування цим розділом. Це варіанти: фіксований та динамічний предмет договору.

Фіксований – конкретний предмет, який передбачає оговорення безпосередньо в договорі всіх істотних ознак об’єкту (дії), тобто товарів/робіт/послуг, щодо яких відбувається угода. Включає в себе найменування товарів/робіт/послуг, їх асортимент, кількість та інші індивідуальні та ідентифікуючі ознаки предмету договору.

В разі обрання цього варіанту предмету договору під час замовлення, вам потрібно буде зазначити конкретний предмет в полі «Зазначте безпосередній предмет договору» нижче, з указанням всіх потрібних вам відомостей.

Динамічний – змінюваний предмет, який передбачає оговорення в договорі лише загального визначення об’єкту (дії), тобто товарів/робіт/послуг, щодо яких відбувається угода. Завичай, не включає в себе перелік товарів/робіт/послуг, а лише зазначає загальні їх обсяг та/або категорії, тощо. Безпосередні найменування товарів/робіт/послуг, їх асортимент, кількість та інші індивідуальні та ідентифікуючі ознаки передбачаються окремими додатками до договору (спеціфікаціями, калькуляціями, актами дефектації, актами-нарядами, тощо).

Обравши цей варіант предмету договору, в полі «Зазначте безпосередній предмет договору» нижче ви можете зазначити загальний перелік, наприклад, постачання певної категорії товару, тощо, без уточнення ані кількості, ані переліку, ані цін за одиницю товару. Або взагалі не заповнювати це поле. В такому разі вам доведеться самостійно заповнювати цю умову договору після отримання виконаного нами замовлення на розроблення договору.

     6. Ціна та вартість договору

price

Розділ форми «Ціна та вартість договору»

Перш за все, в цьому розділі потрібно обрати тип ціни та вартості договору.

price2

Опціональні варіанти ціни та вартості договору

Так, варіант «фіксовані» передбачає, що вам потрібно в договорі зазначити конкретні ціни та вартість, які являють собою оговорені безпосередньо договором певні ціни на товари/роботи/послуги, що є предметом договору, та їх суми, які складають загальну вартість договору.

Варіант «динамічні» – це змінювані ціна та вартість договору, які передбачають зазначення в договорі лише загального визначення ціноутворення на товари/роботи/послуги, що є предметом договору. Включає також порядок визначення вартості договору, тощо. Завичай, не включає в себе перелік ані цін на товари/роботи/послуги, ані загальну вартість договору, а лише відсилає щодо цього до додатків до договору (спеціфікацій, калькуляцій, актів-нарядів, тощо).

Наступні поля «Прив’язати ціну до валюти» та «Вид валюти» надають вам можливість убезпечити свої договірні відносини від інфляційних впливів шляхом введення в договір умови щодо зазначення цін та вартості договору в еквіваленті певної валюти на день розрахунку.

price3

Убезпечення договору від впливу інфляції

Якщо вам потрібна така умова в договорі, ви обираєте її, відмітивши галочкою у полі «Прив’язати ціну до валюти» та обравши одну з двох представлених найбільш розповсюджених валют у полі «Вид валюти». В іншому випадку, просто зніміть галочку у полі «Прив’язати ціну до валюти».

Наступне поле цього розділу «Зазначте конкретні ціни і вартість договору» дозволяє вам зазначити саме потрібні вам умови такого пункту договору, що ви замовляєте для розроблення. Якщо ви залишите це поле порожнім – вам доведеться самостійно заповнювати відповідну умову договору після його отримання в результаті виконання нами замовлення.

price4

Поле «Зазначте конкретні ціни і вартість договору»

І останнє поле цього розділу – «Порядок оплати».

price5

Поле «Порядок оплати»

Це поле вибору порядку оплати за договором. Вам лише потрібно вибрати у спадаючому меню потрібний вам варіант серед представлених.

Післяплата – оплата вартості договору після здійснення поставки/виконання робіт/надання послуг. Певний порядок зазначте в полі вище (наприклад, оплата здійснюється протягом п’яти днів після поставки, тощо). Використовуйте цю умову разом з фіксованими цінами та вартістю договору.

Передплата – поставка/виконання робіт/надання послуг здійснюється протягом певного часу після оплати вартості договору. Зазначте в полі вище час, протягом якого здійснюється поставка за вашим договором. Використовуйте цю умову разом з фіксованими цінами та вартістю Договору.

Змішаний – передбачає і часткову передплату, і післяплату вартості договору. Зазвичай, в цьому випадку оплата вартості договору передбачається додатковими документами до договору (спеціфікаціями, додатками, тощо) та застосовуються графіки поставок/виконання робіт/надання послуг та оплати. Корисно використовувати разом з динамічними цінами та вартістю Договору.

     7. Умови виконання договору

conditions

Розділ «Умови виконання договору»

В цьому розділі потрібно зазначити умови виконання договору. Спочатку вам потрібно обрати один з представлених типів умов.

conditions2

Типи умов договору

Звичайні – це звичайні для даного виду договорів умови, які, зазвичай, не потрібно змінювати. Оскільки, містять необхідний мінімум умов для простих договорів з видами оплати за договором передплата або післяплата.

Змінювані – на відміну від звичайних умов виконання договору змінювані надають можливість передбачити більш кваліфіковані умови безпосередьо в договорі або, навпаки, винести такі питання до зовнішніх додатків до договору (спеціфікацій, актів-нарядів, тощо).

Поле «Зазначте конкретні умови» дозволяє вказати конкретні  умови виконання договору (порядок та/або строки оплати/передачі іншій стороні товару/роботи/послуги за вашим договором тощо). Або залиште поле порожнім, якщо обрали опцію змінювані умови, і в договорі їх не повинно бути закріплено.

conditions3

Поле «Зазначте конкретні умови»

     8. Відповідальність за порушення договору

responsibility

Розділ «Відповідальність за порушення договору»

Цей розділ містить умови відповідальності сторін за договором, який ви замовляєте.

Спочатку вам потрібно обрати тип відповідальності, яка представлена варіантами «Базова» та «Розширена».

responsibility2

Варіанти відповідальності

Базова включає загальне визначення відповідальності сторін за невиконання/неналежне виконання умов договору. Зокрема, встановлює відповідальність у вигляді неустойки, а саме, пені, в максимальному розмірі, передбаченому законодавством, – подвійна облікова ставка Національного банку України за кожен день прострочення виконання зобов’язання.

Розширена надає можливість самостійно визначити відповідальність за порушення зобов’язання. Корисно для договорів з динамічними предметом, ціною та вартістю договору, складними умовами виконання договорів.

Поле «Зазначте конкретну відповідальність» відкривається, якщо ви обираєте розширений тип відповідальності, і потребує зазначення саме ваших видів, розмірів відповідальності.

responsibility3

Поле «Зазначте конкретну відповідальність»

Тут вам потрібно зазначити свої умови відповідальності. Їх буде внесено до розробленого нами договору, якщо вони відповідають вимогам законодавства.

     9. Опціональні умови договору

options

Розділ «Опціональні умови договору»

Цей розділ дозволяє вам одразу, на стадії розроблення договору, передбачити максимальні умови забезпечення виконання договору з боку іншої його сторони, тобто задіяти не лише профілактичні заходи виникнення заборгованості, а й можливість самостійного одностороннього виправлення ситуації в разі виникнення порушення договору іншою стороною.

Докладніше.

Спочатку ви можете взагалі вимкнути всі опції в цьому розділі, обравши варіант «Виключити» в полі «Включити опціональні умови?». В іншому випадку, ви можете обрати опції, потрібні вам.

Першою опцією є «Забезпечення виконання договору», яка дозволяє додати до договору розділ,  що передбачає умови забезпечення його виконання. А саме обов’язковість укладання забезпечувального договору застави та/або поруки, арешт (обтяження) майна боржника, тощо.

Наступна опція «Відшкодування збитків та витрат на юридичну допомогу» передбачає додаткові умови відповідальності другої сторони договору, які включають покладення відшкодування всіх збитків та витрат на юридичну допомогу з приводу порушення договору саме на другу сторону.

Опція «Зміна позовної давності» дозволяє вам включити в договір умову, яка надає змогу збільшити строк на звернення до суду з приводу порушення договору. Корисно завжди, оскільки законодавство надає різні такі строки для різних відносин.

Опція «Зміна підсудності»: за загальним правилом вирішення спорів в суді з приводу порушень договорів передбачає розгляд справ за місцем знаходження відповідача. А якщо це місце на іншому боці країни, і відповідач всіх там «знає»? Ми змінюємо підсудність на зручну для замовника. В межах законодавства.

     10. Реквізити сторін

requisites

Розділ «Реквізити сторін»

В цьому розділі вам потрібно зазначити реквізити сторін договору. Представлено розділ двома полями «Сторона 1»  та «Сторона 2».

Поле «Сторона 1» потребує заповнення даними замовника. Вкажіть адресу, паспортні дані (серія, номер, кім і коли виданий паспорт), ідентифікаційний номер (для фізичної особи) або код ЄДРПОУ, банківські реквізити, ІПН, номер свідоцтва платника податку на додану вартість (ПДВ)  (для юридичної особи).

Поле «Сторона 2» повинно бути заповнено інформацією, аналогічній полю «Сторона 1», але даними іншої сторони договору.

Зверніть увагу! Якщо ви обрали тип договору «Типовий», поле «Сторона 2» не з’являється і не є обов’язковим для заповнення. Оскільки в такому разі це поле повинно заповнюватись самостійно зі сторони замовника для кожної однорідної угоди.

requisites2

Вид розділу «Реквізити сторін» при виборі типового договору

Нагадування! Поряд з назвою майже кожного елементу форми присутній значок питання у синьому кружечку. Якщо на нього навести курсор миші (на комп’ютері) або натиснути пальцем (на сенсорному екрані) – спливе затемнене віконце з підказкою.

tooltip2

Підказки – значок питання у синьому кружечку


Публікації в блозі:




Більше публікацій...